WELKOM

Welkom op mijn blog.

Ik ben 29 jaar, getrouwd en moeder van 1 meisje en 2 jongens.
Sinds mei 2010 ben ik begonnen met een nieuwe hobby, namelijk taart en cupcakes decoreren.
Neem ook gerust eens een kijkje op mijn andere site

http://www.jummietaarten.nl/



maandag, maart 12

Blauw met een auto

Voor het broertje van het buurvriendinnetje mocht ik deze taart maken.
De autootjes werden aangeleverd en de kleur van de taart moest blauw zijn. En ook graag een weg erop.

Gevuld met zwitserse room en aardbeivlaaivulling






Toen de buurvrouw hem zaterdag kwam ophalen was ze er bijna stil van.
Ze vond hem zo mooi dat ze het echt jammer vond om aan te snijden.
Vanmorgen sprak ze me aan en zei:
Ik kon het niet over m'n hart verkrijgen om hem aan te snijden. Ze had 's morgens visite gehad en die kreeg andere taart. Pas 's middags voor de andere visite heeft ze hem aangesneden.
En ze vonden hem erg lekker!


1 opmerking:

  1. Het is ook een hele mooie taart geworden.
    Toch leuk dat het iedere keer weer anders is.

    BeantwoordenVerwijderen