WELKOM

Welkom op mijn blog.

Ik ben 29 jaar, getrouwd en moeder van 1 meisje en 2 jongens.
Sinds mei 2010 ben ik begonnen met een nieuwe hobby, namelijk taart en cupcakes decoreren.
Neem ook gerust eens een kijkje op mijn andere site

http://www.jummietaarten.nl/



dinsdag, januari 17

Woezel & Pip en Nijntje

Vorige week werd er bij zwager en schoonzus een dochtertje geboren.
Daarom voor de aardigheid een taartje meegenomen, gemaakt in de kleuren van de babykamer.
Hierop kreeg ik hele verraste en leuke reacties van de familie die daar aanwezig was.
En ook van de kersverse ouders! Erg leuk!






En nichtje J. werd zondag 2 jaar en voor haar mocht ik een Woezel en Pip maken!
En wat waren de ontvangers enthousiast!!





1 opmerking:

  1. Het is heel goed geslaagd zo met Nijntje. Erg leuk bedacht.
    Ook Woezel en Pip is erg mooi geworden.
    En ik moet zeggen ook heel erg lekker.
    Het is een heel vrolijk gezicht met deze kleuren, dat maakt het dubbel feestelijk.

    BeantwoordenVerwijderen