WELKOM

Welkom op mijn blog.

Ik ben 29 jaar, getrouwd en moeder van 1 meisje en 2 jongens.
Sinds mei 2010 ben ik begonnen met een nieuwe hobby, namelijk taart en cupcakes decoreren.
Neem ook gerust eens een kijkje op mijn andere site

http://www.jummietaarten.nl/



woensdag, januari 25

Roze Lillyfee

Voor morgen mocht ik een taart maken voor het zusje van het meisje van de kasteeltaart.
Vanavond is haar vader hem wezen halen. Hij vond hem erg leuk!
De wensen waren:
Roze, glitter en een boetseersel of puzzelplaatje.
Aan boetseren waag ik me (nog) niet, dus een puzzelplaatje.

De bovenste is gevuld met zwitserse room met aardbeivlaaivulling
De onderste met frambozenmousse.





1 opmerking:

  1. Het is een geweldig mooie taart geworden met een hele leuke fee.
    Staat heel vrolijk allemaal

    BeantwoordenVerwijderen