WELKOM

Welkom op mijn blog.

Ik ben 29 jaar, getrouwd en moeder van 1 meisje en 2 jongens.
Sinds mei 2010 ben ik begonnen met een nieuwe hobby, namelijk taart en cupcakes decoreren.
Neem ook gerust eens een kijkje op mijn andere site

http://www.jummietaarten.nl/



vrijdag, juni 21

Bruidstaart wit met roze orchideën en rozen

Deze mocht ik maken voor onze overburen die vandaag trouwen. Erg leuk om er weer een andere versie van te maken ;).
 
Bovenste en onderste laag gevuld met Zwitserse room en verse aardbeien.
De middelste met bokkepootjescreme
 
 
 








2 opmerkingen:

  1. Kan me voorstellen dat het dan ook weer nieuw is. De taart is heel mooi geworden en heel sierlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk die harten! Mijn zwager en schoonzusje willen deze graag ook op hun bruidstaart. Ik heb het geprobeerd met fondant met tylose, toch zakken ze in. Mag ik vragen hoe jij deze harten hebt gemaakt zonder dat ze inzakken?

    BeantwoordenVerwijderen