WELKOM

Welkom op mijn blog.

Ik ben 29 jaar, getrouwd en moeder van 1 meisje en 2 jongens.
Sinds mei 2010 ben ik begonnen met een nieuwe hobby, namelijk taart en cupcakes decoreren.
Neem ook gerust eens een kijkje op mijn andere site

http://www.jummietaarten.nl/



vrijdag, februari 1

Pip en my little pony

Voor vandaag mocht ik deze maken.
Haar mama was er helemaal blij mee :).
Gevuld met aardbeienbavarois.
 




 
En voor morgen deze.
Deze gaat morgen mee naar Almere :), waar het meisje haar verjaardag viert.
 


 


2 opmerkingen:

  1. Echt mooi joh. Jammer om ze op te laten eten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel, Jedidja!
      Ach, daar heb ik niet zo'n moeite mee hoor. Ik zeg altijd: Ze zijn misschien te mooi om op te eten, maar te lekker om te laten bederven ;). Daarom maak ik vele foto's van 1 taart, zodat ik er nog lang van kan genieten :).

      Verwijderen