WELKOM

Welkom op mijn blog.

Ik ben 29 jaar, getrouwd en moeder van 1 meisje en 2 jongens.
Sinds mei 2010 ben ik begonnen met een nieuwe hobby, namelijk taart en cupcakes decoreren.
Neem ook gerust eens een kijkje op mijn andere site

http://www.jummietaarten.nl/



zaterdag, juli 7

Bruidstaart met paarse orchideeën

Gister trouwden schoonzusje en zwager.
En ik had de eer om voor hen de bruidstaart te maken. Ze zou paarse orchideeën in haar boeket hebben. Aangezien ik de orchidee kon maken zou ik deze op de taart terug laten komen.
Ze wilde graag vierkante taarten en dan niet recht gestapeld. Ook had ze een bruidstaart met orchideeën en parels gezien van degene waar ik de workshop gevolgd had.
De locatie waar hij aangesneden zou worden was bij de Chinees.
Toen we hem daar brachten, had het even wat voeten in de aarde voordat ze begrepen dat hij in de koelkast moest. Uiteindelijk belande hij in de privékoelkast van de bazin boven. Gelukkig is hij weer heelhuids naar beneden gekomen en kon ik hem verder afdecoreren voordat de gasten kwamen.
Iedereen was vol bewondering over de taart en bloemen. En vonden hem heerlijk!
De foto's zijn niet zo geweldig, maar als het goed is krijg ik nog mooiere van het neefje van de gom, die de avond fotograaf was.




Deze waren voor de kinderen. Minicc's. Die vielen overigens ook bij de ouderen in de smaak ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten