WELKOM

Welkom op mijn blog.

Ik ben 29 jaar, getrouwd en moeder van 1 meisje en 2 jongens.
Sinds mei 2010 ben ik begonnen met een nieuwe hobby, namelijk taart en cupcakes decoreren.
Neem ook gerust eens een kijkje op mijn andere site

http://www.jummietaarten.nl/



woensdag, mei 30

Voor de actiemarkt...

Vandaag hadden ze een actiemarkt op school. De juf van G. had gevraagd of ik wat wilde maken voor de verkoop. Dat wilde ik wel en dit is het resultaat.
Alles was verkocht :)
2 taarten van 20 cm en 1 van 15 cm en 18 cc's.














2 opmerkingen:

  1. Hoe vrolijk en mooi.
    Fijn dat alles is verkocht. Daar gaat het dan maar weer om en mogelijk is het een stukje reclame.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik vond vooral de eerste wel lekker vrolijk. En zo waren ze voor iedere gelegenheid te gebruiken.
      Wie weet wat er uit voort komt ;)

      Verwijderen