WELKOM

Welkom op mijn blog.

Ik ben 29 jaar, getrouwd en moeder van 1 meisje en 2 jongens.
Sinds mei 2010 ben ik begonnen met een nieuwe hobby, namelijk taart en cupcakes decoreren.
Neem ook gerust eens een kijkje op mijn andere site

http://www.jummietaarten.nl/



donderdag, december 15

Bumba~Barok~Kasteel

Afgelopen maandag mocht ik weer een jarig kindje blij maken.
De mama had een Bumba besteld.
Het plaatje had ze via de mail doorgegeven en ook de kleur.
Verder mocht ik het zelf weten.
Maandagmorgen deze gemaakt.

Gevuld met zwitserse room en aarbeien



En omdat wij zelf maandag 8 jaar getrouwd waren, 's middags dit taartje gemaakt.
Gevuld met zwitserse room met een beetje advocaat erdoor.
Alles was zilver maar dat zie je niet goed op de foto.




En gister dit kasteel gemaakt. Het meisje is vandaag jarig en wist van niets.
D'r vader kwam hem gisteravond ophalen en vond hem erg mooi!

Bovenste laag gevuld met zwitserse room en aardbeien.
Onderste gevuld met frambozenmousse.






3 opmerkingen:

  1. Het is allemaal goed gelukt. Heel vrolijk.
    En heet tweede taartje smaakte heerlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo hè, wat maak jij er veel! Krijg je bestellingen via je site of is het meeste toch wel voor bekenden?
    Die Bumba is echt super strak. Je hebt zo te zien ook een sugarcraft gun, ik heb hem ook besteld, hij is nu in de aanbieding. Wilde hem al zo lang hebben, lijkt me erg handig en lees er positieve dingen over! Ik zou zelf denk ik het zwarte randje om de hele tekst 'Lieke 1 jaar' gedaan hebben, of is het een lastig werkje? Ziet er leuk uit bij die Bumba, dat randje. Misschien doe ik het ook wel met een puzzelplaatje op L. z'n taart, eerst maar eens kijken hoe dat apparaat werkt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @IM,
    Het zijn veelal bestellingen van fam. (nichten/(schoon)zussen enz.). Maar de Bumba had ik via m'n site gekregen en het kasteel via het forum. Voor haar zusje mag ik er ook 1 maken. En zo gaat het stilaan door.
    De sugargun is idd. een heel fijn ding. Ik wil hem niet meer kwijt! Ik vind hem niet lastig werken.
    Dat stukje wat jij bedoelt had m'n man gemaakt en die randjes moesten weggewerkt worden. Misschien was het wel mooier geweest wat jij zegt, maar toen vond ik het niet storend.

    BeantwoordenVerwijderen