WELKOM

Welkom op mijn blog.

Ik ben 29 jaar, getrouwd en moeder van 1 meisje en 2 jongens.
Sinds mei 2010 ben ik begonnen met een nieuwe hobby, namelijk taart en cupcakes decoreren.
Neem ook gerust eens een kijkje op mijn andere site

http://www.jummietaarten.nl/



maandag, juli 11

36 jaar getrouwd!

Vandaag mochten mijn ouders 36 jaar getrouwd zijn.
Daarom voor hen een klein (15 cm) taartje gemaakt.

De hartjes zijn het aantal kinderen, 9.
De rode roosjes rondom de taart zijn precies het aantal schoonkinderen (7)
en kleinkinderen (14).

Gevuld met 2 lagen aardbeienvlaaivulling en 1 laag zwitserse room.




GEFELICITEERD!

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig, symbolisch taartje! Daar heb je ze ongetwijfeld heel blij mee gemaakt! En de taart smaakt vast verrukkelijk!

    Heel mooi gedaan!

    Liefs!
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Madelief,

    Dank je wel! Het kloppende aantal roosjes was eigenlijk 'toeval'. Ik had de hartjes gemaakt, maar vond het teveel worden om de aanhang en kleinkinderen erbij te doen. Toen kwam vanmiddag m'n bezorger hem ophalen en ging ik als grapje de roosjes tellen. En dat was precies het juiste aantal! De decoratie bovenop niet meegeteld...
    Hij viel in goede aarde en smaakte inderdaad lekker fris. 'k Mocht meehelpen om hem op te maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je wel voor de heerlijke taart en de gelukwensen. We ebben lekker gesmuld.
    Gelukkig hadden we helpers!! om de taart op te eten.
    Maar het was weer feestelijk gemaakt.

    Bedankt!!

    BeantwoordenVerwijderen