WELKOM

Welkom op mijn blog.

Ik ben 29 jaar, getrouwd en moeder van 1 meisje en 2 jongens.
Sinds mei 2010 ben ik begonnen met een nieuwe hobby, namelijk taart en cupcakes decoreren.
Neem ook gerust eens een kijkje op mijn andere site

http://www.jummietaarten.nl/



dinsdag, juni 21

Stapelcc in container

Dit stapeltje heb ik voor een oudcollega gemaakt. Ik werk nu sinds 6 jaar niet meer, maar m'n collega had ooit eens genoemd dat hij wel een minicontainer als pennebakje wilde hebben voor op het bureau. En vanlaatst zag ik ze staan bij de action en dacht meteen aan die uitspraak.
Het stapeltje paste er precies in. 'k Heb de container met inhoud ingepakt en in een doosje verpakt en opgestuurd.
De volgende avond kreeg ik een heel leuk telefoontje.
Hij had in jaren niet zo'n leuk cadeau gehad en een container had ie nog niet! Mijn missie was geslaagd  yes




1 opmerking:

  1. een lekkere verrassing
    Ook wel heel erg leuk zo met zo'n zomerkoninkje

    BeantwoordenVerwijderen