WELKOM

Welkom op mijn blog.

Ik ben 29 jaar, getrouwd en moeder van 1 meisje en 2 jongens.
Sinds mei 2010 ben ik begonnen met een nieuwe hobby, namelijk taart en cupcakes decoreren.
Neem ook gerust eens een kijkje op mijn andere site

http://www.jummietaarten.nl/



maandag, mei 2

1 weekend ~ 3 verschillende taarten

Voor zondag en vandaag had ik wat bestellingen gekregen.

Gevuld met zwitserse room en bitterkoekjes



Gevuld met zwitserse room en verse aardbeien



Gevuld met zwitserse room en verse aardbeien
Deze mocht ik maken naar eigen inzicht.
Het kadopapier gaf mij de inspiratie...


5 opmerkingen:

  1. Ik vind de "Pip"taart het mooist! Echt super.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig zijn ze geworden.
    En heel erg lekker.
    We hebben namelijk ook een stukje geproefd van die ene taart. bij Oma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, ik loop weer aardig achter hier :-)

    Even reageren hoor... je bent nog lekker aan de bak dus, in dubbele betekenis. Ik ben op het moment weer aan het naaien, een dekbedhoesje.
    Maar binnenkort onze trouwdag, dan ga ik wel weer wat bakken en de nieuwe spulletjes uitproberen die ik voor mijn verjaardag gehad heb. Ik wil alleen eens wat anders, kan je ook een taart met alleen (bijv. gekleurde, evt. met smaakje) botercrème op de bovenkant? En dan van die pareltjes, die heb ik voor mijn verjaardag gehad...

    Hoe maak je dat randje bij die bovenste taart, met zo'n knijp-dingetje? Ziet er leuk uit! Die skeelers heb je echt knap gedaan! En zo'n mat of roller om zulke bloemen in de marsepein te maken wil ik ooit ook nog eens :-)

    Lief, die roze bloemetjes op de onderste taart, ik heb ook bloemetjes uitstekers gekregen, ik hou van bloemetjestaarten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @IM,

    Dank je wel!

    Dat kan ook hoor, alleen botercreme. Ik heb een voorbeeldenboekje waarin alleen zulke taarten staan.
    Dat randje heb ik met een crimper gedaan, idd. zo'n knijpdingetje.

    De step en skeelers heeft mijn man gemaakt. Die kreeg het meisje voor haar verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen