WELKOM

Welkom op mijn blog.

Ik ben 29 jaar, getrouwd en moeder van 1 meisje en 2 jongens.
Sinds mei 2010 ben ik begonnen met een nieuwe hobby, namelijk taart en cupcakes decoreren.
Neem ook gerust eens een kijkje op mijn andere site

http://www.jummietaarten.nl/



zaterdag, april 16

Bruidstaart proef en 34 jaar

M'n schoonouders waren gister 34 jaar getrouwd en voor hen had ik deze gemaakt. Ze wisten van niets, dus het was echt een verrassing. Ze waren er erg blij mee en vonden hem heel mooi en lekker!
De bovenste taart is 2 keer gevuld met zwitserse room met bitterkoekjes
De onderste taart is 2 keer gevuld met zwitserse room en verse aardbeien en jam.




Deze had ik voor afgelopen weekend als proef voor onszelf gemaakt. Even wat dingetjes uitproberen voor het officieele werk.



1 opmerking:

  1. Heel erg mooi is deze geworden.
    Het zal lekker hebben gesmaakt met die heerlijke vulling.

    En natuurlijk hebben jullie lekker geproefd van de proef taart!!

    BeantwoordenVerwijderen