WELKOM

Welkom op mijn blog.

Ik ben 29 jaar, getrouwd en moeder van 1 meisje en 2 jongens.
Sinds mei 2010 ben ik begonnen met een nieuwe hobby, namelijk taart en cupcakes decoreren.
Neem ook gerust eens een kijkje op mijn andere site

http://www.jummietaarten.nl/



maandag, januari 17

Geboren

Vandaag is dan eindelijk ons wachten beloond met de geboorte van een nichtje!

Heel dankbaar en blij zijn we dat alles goed heeft mogen gaan!

Voor de nieuwbakken papa en mama heb ik dit stapeltje gemaakt...

Het kleintje heet...

En is...





En deze zijn voor de kraamvisite...

4 opmerkingen:

  1. leuk zeg! ook origineel voor de kraamvistite...
    gefeliciteerd met jullie nieuwe nichtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij hadden vanmiddag de eer dit heerlijke gebak te mogen overhandigen. Wat waren ze blij verrast. En ze vonden het prachtig. Daarna natuurlijk heerlijk gesmuld. Wat lekker was zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Rozemarijn,

    Haha, dus gelijk aangesneden? Heb je daar ook nog foto's van?
    Leuk te weten dat ze verrast waren. Dat was ook de bedoeling. Het viel dus wel in de smaak!

    @Annelies,

    Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 't Is maar goed trouwens dat ik er niet bij was, want zou het aansnijden moeilijk hebben kunnen aanzien. Was er nl. best trots op, dat ie zo goed gelukt was...
    Maarja, je kan hem moeilijk laten staan natuurlijk.

    BeantwoordenVerwijderen