WELKOM

Welkom op mijn blog.

Ik ben 29 jaar, getrouwd en moeder van 1 meisje en 2 jongens.
Sinds mei 2010 ben ik begonnen met een nieuwe hobby, namelijk taart en cupcakes decoreren.
Neem ook gerust eens een kijkje op mijn andere site

http://www.jummietaarten.nl/



dinsdag, oktober 5

Achterstallige creaties

Alle taarten zijn gevuld met jam, slagroom en verse aardbeien.

Maand Mei

Verjaardagstaart R.
Maand Juni

Voor m'n schoonvader

Maand Juli

 Voor m'n eigen verjaardag. Een taart zonder veel fantasie.
Het was ook zo warm.
Te warm eigenlijk om met marsepein te werken.



Voor m'n ouders die 35 jaar getrouwd waren.

Maand Augustus


Voor de verjaardag van m'n nichtje, broer en zus.

Maand September

Voor m'n jarige nichtje

Voor broer en schoonzus 3 jaar getrouwd


Schoonzusje en zwager kregen sleutel van het huis.


Zomaar...


Zomaar, even uitproberen met rolfondant

1 opmerking:

  1. Wat zij ze leuk allemaal.
    Verschillende heb ik geproefd en die waren ook nog eens lekker

    Liefs MA

    BeantwoordenVerwijderen